Bahar Bingöler Pekcici

• Görevi:
  • Başkan

Doç. Dr. Bahar Bingöler Pekcici

Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesinde 1991–1997 yılları arasında eğitim aldı. 2004 yılında Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalından Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı unvanı aldı. 2005–2006 yıllarında Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalında uzman hekim olarak çalıştı. 2004–2006 yıllarında Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Gelişimsel Pediatri Tezli Yüksek Lisans Programını tamamladı ve Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Gelişimsel Pediatri’de yürütülmekte olan “Dünya Sağlık Örgütü- Gelişim İçin Bakım Programı” ve “NIH – Yale Ankara İşbirliği Projelerinde araştırmacı hekim olarak çalıştı. 2007-2009 tarihleri arasında Sağlık Bakanlığı Keçiören Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Kliniğinde görev yaptı. 2008’de 3 ay süre ile Boston Üniversitesi Pediatri Kliniği, Gelişimsel Pediatri Departmanında gözlemci olarak bulundu. 2009–2012 yıllarında S.B. Ankara Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Hematoloji ve Onkoloji Eğitim ve Araştırma Hastanesinde uzman hekim olarak görev yaptı ve Gelişimsel Pediatri Ünitesini kurdu. 2010 yılında aynı hastanede başasistanlık görevine atandı. Ekim 2021 tarihinden itibaren Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı Gelişimsel Pediatri Bilim Dalı’nda Doçent olarak görev yapmaktadır.